tiistai 19. kesäkuuta 2012

Päivän asu, osa 1

Kaikissa blogeissa tuntuu olevan jokinlainen "Tänään minulla oli ylläni" -osio. Olkoonkin, että ne muut ovat ehkä enemmänkin muotiin keskittyneitä blogeja, niin päätin aloittaa oman pukeutumispalstani. Olenhan minä muutenkin jo kirjoittanut mekoista ja kengistä.

Joten – ta daa – tänään minulla oli ylläni:


Viime viikonloppuna kaveri laittoi yllättäen viestiä: "Ajan juuri kotiin mummolasta, auto on täynnä 60- ja 70-luvun mekkoja, jotka olis ihan sun kokoisia." Pari tuntia myöhemmin minulla oli 9 uutta mekkoa, ja kaveri oli tyhjentänyt vaihtokauppana mun kirppikselle menevien kassin lähes kokonaan. Ja tämä ei liity aiheeseen mitenkään muuten, kuin että osa noista kaunottarista näkyy kuvassa oikealla.

(Yritin muuten ehdottaa Kulinaarillekin "Päivän asu" -osiota, muttei oikein innostunut. Höh.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti